marți, 21 iunie 2011

In tabara top fse

Stiu ca nu am mai facut asta dar m-am hotarat ca in aceasta postare sa va povestesc ceva.
Pentru inceput sa va spun ca in aceste zile ma aflu in tabara la Gura Humorului. Scopul acesteia este sa imi descopere spiritul antreprenorial . Aici suntem cazati la un hotel de patru stele dar nu ii voi da numele deoarece nu vreau sa il compromit. Spun asta datorita faptului ca in camera nu este apa cald decat pe la sase dimineata... Trecand peste asta totul e bine , sa zicem. Am uitat sa va spun ca in aceasta tabara sunt impreuna cu colegii din Neamt si din Cluj implicati in proiectul Top FSE. Cei din Cluj sunt foarte diferiti de noi cei din Neamt dar am reusit sa ne imprietenim . Pot spune sa baietii din Neamt sunt mai draguti decat clujenii dar nu pot sa trec peste faptul ca exista si unu , poate doi "buni". Ok , deja debitez , sa trec la lucruri mai normale . Aseara am organizat concursul de dans Top Fse la care impreuna cu Zoe ( prietenii stiu) am fost si in juriu. Bineinteles ca perechea castigatoare a fost din Neamt :) dar pe podium au fost si cei din Cluj ( nu am vrut sa para ca tinem doar cu ai nostri :D ) . Dupa stabilirea podiumului am hotarat sa acord un premiu special din partea By YoYo celei mai stylish fete. Acest premiu am hotarat impreuna cu Zoe sa il acord unei fete din Cluj , Ujvarosi Maria. Bravo!
Sper ca nu v.am plictisit :D . Multumesc pentru rabdarea acordata Elenei si Marinei si lui Alecs. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu